Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9912
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГончаренко, І. М.-
dc.contributor.authorРева, М. О.-
dc.date.accessioned2018-11-01T11:10:57Z-
dc.date.available2018-11-01T11:10:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГончаренко І. М. Обгрунтування маркетингової товарної стратегії підприємства / І. М. Гончаренко, М. О. Рева // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 148-154.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9912-
dc.description.abstractВ статті висвітлюються особливості формування товарної стратегії виробничих підприємств. Підкреслюється, що в сучасних умовах товарна політика підприємств повинна мати маркетинговий характер. Запропоновано комплексний підхід до формування основних методичних положень управління товарною політикою підприємств. Рекомендовано основні етапи розробки товарної стратегії та визначено їх окремі види. Подано складові механізму вибору окремих напрямків товарної стратегії.uk
dc.description.abstractВ статье раскрыты особенности формирования товарной стратегии производственных предприятий. Подчеркивается, что в современных условиях товарная политика предприятий должна носить маркетинговый характер. Предложен комплексный подход к формированию основных методических положений управления товарной политикой предприятий. Рекомендованы основные этапы разработки товарной стратегии и определены их отдельные виды. Представлены составляющие механизма выбора отдельных направлений товарной стратегии.uk
dc.description.abstractThe article highlights the peculiarities of the formation of the commodity strategy of production enterprises. It is emphasized that in modern conditions, commodity policy of enterprises should have a marketing character. The complex approach to formation of the basic methodical positions of management of commodity policy of the enterprises is offered. The main stages of product strategy development are recommended and their individual types are defined. The components of the mechanism of the choice of separate directions of the commodity strategy are presented.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.subjectтоварна стратегіяuk
dc.subjectтоварний асортиментuk
dc.subjectтоварная политикаuk
dc.subjectтоварная стратегияuk
dc.subjectтоварный ассортиментuk
dc.subjectcommodity policyuk
dc.subjectcommodity strategyuk
dc.subjectproduct rangeuk
dc.titleОбгрунтування маркетингової товарної стратегії підприємстваuk
dc.title.alternativeОбоснование маркетинговой товарной стратегии предприятияuk
dc.title.alternativeGrounds of the marketing commodity strategy of the enterpriseuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГончаренко, И. Н.-
local.contributor.altauthorРева, Н. А.-
local.contributor.altauthorGoncharenko, I.-
local.contributor.altauthorReva, M.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-12-07-
local.conference.nameОсвітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»uk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionМаркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціативuk
Располагается в коллекциях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
OIIP2017_P148-154.pdf257,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.