Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9912
Назва: Обгрунтування маркетингової товарної стратегії підприємства
Інші назви: Обоснование маркетинговой товарной стратегии предприятия
Grounds of the marketing commodity strategy of the enterprise
Автори: Гончаренко, І. М.
Рева, М. О.
Ключові слова: товарна політика
товарна стратегія
товарний асортимент
товарная политика
товарная стратегия
товарный ассортимент
commodity policy
commodity strategy
product range
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Гончаренко І. М. Обгрунтування маркетингової товарної стратегії підприємства / І. М. Гончаренко, М. О. Рева // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 148-154.
Короткий огляд (реферат): В статті висвітлюються особливості формування товарної стратегії виробничих підприємств. Підкреслюється, що в сучасних умовах товарна політика підприємств повинна мати маркетинговий характер. Запропоновано комплексний підхід до формування основних методичних положень управління товарною політикою підприємств. Рекомендовано основні етапи розробки товарної стратегії та визначено їх окремі види. Подано складові механізму вибору окремих напрямків товарної стратегії.
В статье раскрыты особенности формирования товарной стратегии производственных предприятий. Подчеркивается, что в современных условиях товарная политика предприятий должна носить маркетинговый характер. Предложен комплексный подход к формированию основных методических положений управления товарной политикой предприятий. Рекомендованы основные этапы разработки товарной стратегии и определены их отдельные виды. Представлены составляющие механизма выбора отдельных направлений товарной стратегии.
The article highlights the peculiarities of the formation of the commodity strategy of production enterprises. It is emphasized that in modern conditions, commodity policy of enterprises should have a marketing character. The complex approach to formation of the basic methodical positions of management of commodity policy of the enterprises is offered. The main stages of product strategy development are recommended and their individual types are defined. The components of the mechanism of the choice of separate directions of the commodity strategy are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9912
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2017_P148-154.pdf257,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.