Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9914
Назва: Маркетингові інновації навчальних закладів у зацікавленні абітурієнта
Інші назви: Маркетинговые инновации учебных заведений в заинтересованности абитуриента
Marketing innovations of educational institutions in the interest of the entrant
Автори: Гузенко, І. І.
Ключові слова: студент
навчальний заклад
зацікавленість
стратегія
маркетингова складова
учебное заведение
заинтересованность
стратегия
маркетинговая составляющая
student
school
interest
strategy
marketing principle
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Гузенко І. І. Маркетингові інновації навчальних закладів у зацікавленні абітурієнта / І. І. Гузенко // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 160-162.
Короткий огляд (реферат): Про засади маркетингу, які підсилюють цінність отримання освіти йдеться мова у цій статті. Автором проаналізовано інноваційні складові, які створюють цінність навчального закладу: імідж, авторитет, бренд, емоційна підтримка студентів, планування досягнень. Запропоновано вибір інноваційних стратегій, які зумовлюють конкурентоспроможність та популярність навчального закладу.
О принципах маркетинга, которые усиливают ценность получения образования, идет речь в этой статье. Автором проанализированы инновационные составляющие, которые создают ценность учебного заведения: имидж, авторитет, бренд, эмоциональная поддержка студентов, планирование достижений. Предложен выбор инновационных стратегий, которые обусловливают конкурентоспособность и популярность учебного заведения.
Marketing innovations in schools in order to arouse applicants` interest. In this article are discussed principles of marketing which enhance the value of receiving education. The author has analyzed the innovations which make the school valuable such as image, authority, brand, emotional support for students and making a plan of achievements. There are suggested innovative strategies for further competitiveness and popularity of school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9914
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2017_P160-162.pdf140,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.