Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9915
Назва: Маркетингові технології в управлінні підприємством
Інші назви: Маркетинговые технологии в управлении предприятием
Marketing technologies in management enterprise
Автори: Гутак, Р. А.
Кулак, Н. В.
Ключові слова: маркетингові технології
маркетинг
ринок
споживачі
попит
маркетинговые технологии
рынок
потребители
спрос
marketing technologies
marketing
market
consumers
demand
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Гутак Р. А. Маркетингові технології в управлінні підприємством / Р. А. Гутак, Н. В. Кулак // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 163-165.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена сутності та аналізу структурних особливостей маркетингових технологій. В ході роботи здійснено систематизацію основних якісних характеристик маркетингових технологій.
Статья посвящена анализу структурных особенностей маркетинговых технологий, их сути. В ходе работы осуществлена систематизация основных качеств и характеристик.
The paper investigates the essence and characteristics of marketing technologies, systematization of the main qualities and characteristics is made.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9915
Faculty: Навчально-науковий інститут права та сучасних технологій навчання
Department: Кафедра приватного та публічного права
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра приватного та публічного права (ППП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2017_P163-165.pdf151,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.