Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9917
Title: Hr-бренд: сутність та стан в Україні
Other Titles: Hr-бренд: сущность и состояние в Украине
Hr-brand: essence and state in Ukraine
Authors: Ковалик, Д. В.
Щербак, В. Г.
Keywords: HR-бренд
бренд роботодавця
імідж роботодавця
привабливість роботодавця
HR-брендинг
бренд работодателя
имидж работодателя
привлекательность работодателя
HR-brand
employer brand
employer image
employer attractiveness
HRbranding
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Ковалик Д. В. Hr-бренд: сутність та стан в Україні / Д. В. Ковалик, В. Г. Щербак // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 172-179.
Abstract: В статті відображено та проаналізовано сукупність факторів, що впливають на формування цілісного образу компанії-роботодавця. Вказано складові успішного HR-бренду та розглянуто сучасні методи оцінки вартості бренду компанії.
В статье отражена и проанализирована совокупность факторов, влияющих на формирование целостного образа компании-работодателя. Указаны составляющие успешного HR-бренда и рассмотрены современные методы оценки стоимости бренда компании.
The article describes and analyzes a set of factors that influences the formation of a holistic way of an employer company. The components of successful HR-brand are specified and modern methods of a company’s brand valuation are considered.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9917
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2017_P172-179.pdf1,14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.