Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9927
Название: Системний підхід до розробки стратегії маркетингу на підприємстві
Другие названия: Системный подход к разработке стратегии маркетинга на предприятии
System approach to the development of marketing strategy in company
Авторы: Ніфатова, О. М.
Споришко, О. В.
Ключевые слова: маркетингова стратегія
розробка
реалізація
системний підхід
маркетинговая стратегия
разработка
реализация
системный подход
marketing strategy
development
implementation
system approach
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Ніфатова О. М. Системний підхід до розробки стратегії маркетингу на підприємстві / О. М. Ніфатова, О. В. Споришко // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 210-216.
Краткий осмотр (реферат): У статті сформульоване авторське визначення маркетингової стратегії підприємства й заходів щодо її реалізації. Дана категорія розглядається з погляду системного підходу. Визначено, що ядром системи є процес, результатом якого виступає сукупність маркетингових стратегічних рішень. Забезпечення процесу відбувається за рахунок елементів інфраструктури.
В статье сформулировано авторское определение маркетинговой стратегии предприятия и мероприятий по ее реализации. Данная категория рассматривается с точки зрения системного подхода. Определено, что ядром системы является процесс, результатом которого выступает совокупность маркетинговых стратегических решений. Обеспечение процесса происходит за счет элементов инфраструктуры.
The article formulates the author's definition of the marketing strategy of the company and measures for its implementation. This category is considered in terms of the system approach. The core of the system is a process that results in a set of marketing strategic decisions. The maintenance of the process is due to the infrastructure elements.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9927
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
OIIP2017_P210-216.pdf178,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.