Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9928
Назва: Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесу
Інші назви: Анализ теоретических моделей брендинга интегрированных структур бизнеса
Analysis of the branding theoretical models of integrated business structures
Автори: Ніфатова, О. М.
Степаненко, М. В.
Ключові слова: бренд
брендинг
брендинг компаній
інтегровані структури бізнесу
моделі брендингу
брендинг компаний
интегрированные структуры бизнеса
модели брендинга
brand
branding
branding of companies
integrated business structures
branding models
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ніфатова О. М. Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесу / О. М. Ніфатова, М. В. Степаненко // Матеріали II Всеукраїнської наукової інтернет-конференції «Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : 7 грудня 2017 р., Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 217-223.
Короткий огляд (реферат): У статті викладено результати досліджень у сфері брендингу, проведено аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесу. Обґрунтовано головні аспекти взаємозв’язку брендингу інтегрованих структур бізнесу.
В статье изложены результаты исследований в области брендинга, проведен анализ теоретических моделей брендинга интегрированных структур бизнеса. Обоснованно главные аспекты взаимосвязи брендинга интегрированных структур бизнеса.
Annotation. The article presents the results of research in the field of branding, an analysis of theoretical models of branding of integrated business structures. Justified the main aspects of the interconnection of branding of integrated business structures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/9928
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2017_P217-223.pdf227,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.