Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 41-50 зі 106.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010Аналіз інноваційності підприємств легкої промисловостіЯнковець, Т. М.
2016Європейський досвід використання фінансового менеджменту у підвищенні ефективності діяльності підприємствЛазарєва, М. О.; Янковець, Т. М.
2016Принцип «сарафанного радіо» у створенні успішних продуктівГубенко, Л. Д.; Янковець, Т. М.
2016Інтернет-брендинг як сучасний засіб маркетингових комунікаційСінілкіна, А. В.; Янковець, Т. М.
2016Основні тенденції розвитку та проблеми інтернет-маркетингу (онлайн-маркетингу)Черней, А. І.; Ковтун, Г. С.; Янковець, Т. М.
2016Маркетинг у бюджетних установахБорисюк, Т. О.; Янковець, Т. М.
2016Проблеми комплексної оцінки маркетингової діяльності підприємстваКовальчук, Г. О.; Янковець, Т. М.
гру-2012Реалізація інноваційних стратегій для досягнення конкурентних перевагЯнковець, Т. М.
2016Значення колаборацій у сфері модиОстровський, Д. Л.; Янковець, Т. М.
2016Бренд: сутність та значення у підвищенні вартості підприємстваПруднікова, Н. В.; Янковець, Т. М.