Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 94.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Проблеми організації процесу проектування колекції трикотажного одягу та шляхи їх вирішення в умовах ПАТ «Софія»Людвіченко, Т. Г.; Галавська, Л. Є.
2015Специфіка розвитку бренду в УкраїніЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Оркуша, Ю. В.
дек-2023Розробка конструкції та технологічних етапів виробництва взуття жіночого асортиментуБабич, А. І.; Манжарова, Юлія Анатоліївна
2012Особливості споживчих властивостей взуття "Naturalizer"Беднарчук, М. С.; Драбик, З. В.
2015Значення цінності брендуЗимбалевська, Ю. В.; Геселева, Н. В.; Ормонов, М. О.
2021Реалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2018Відображення інформації про бренд у звітності суб'єкта підприємництваХаустова, Є. Б.; Бунда, О. М.; Зінченко, О. В.
2018Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємстваКузьменко, С. А.; Щербак, В. Г.
2019Напрями підвищення рівня інтегрованості брендів у процесі об’єднанняНіфатова, О. М.; Дудко, П. М.
2021Дитяча мода в Україні ХХ – початку ХХІ століть: еволюція, тенденції, проєктна практикаПашкевич, К. Л.; Герасименко, О. Д.