Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 41-50 зі 96.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Формування ідентичності бренду на прикладі будинку моди Луї ВіттонДавиденко, Ірина; Гайова, Інна; Ніколаєва, Тетяна; Устінова, Ангеліна
тра-2021Creation of successful brandsTerokhina, P. I.; Tkalenko, A. M.
2017Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2021Етапність утворення брендового стилю на прикладі будинку моди Луї ВіттонНіколаєва, Т. В.; Гайова, І. Л.; Давиденко, І. В.; Баранова, А. І.; Паранько, Н. П.
2020Application of competitive marketing strategies in brand managementLiang, Rui; Prokopenko, K.; Vovchok, S.
2020Дизайн-менеджмент як інструмент підвищення конкурентоспроможностіЄфременкова, Надія Андріївна
2018Франчайзингова форма використання бренда туристичних підприємствНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2021Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендівПономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
тра-2021Вибір екологічних матеріалів для пакування продукції легкої промисловостіРубанка, А. І.; Омельченко, Г. В.; Остапенко, Н. В.; Русінова, В. В.
2023Analysis of foreign experience of effective management of company brands: modern regulatory and legal models of brand managementKrakhmalova, T. A.