Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 61-70 зі 96.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Особливості презентації культурних кодів у фірмовому стилі українських брендівКолісник, О. В.; Голуб, Ольга Ігорівна; Оганесян, С. В.
2023Створення брендового образу персонажа для стікерпакаДжевага, Григорій; Мартиненко, Євгеній
2023Development mechanism of the SMM-strategy for the company's product brandYevseitseva, Olena; Olshanska, Yana
2023Айдентика та її значення при розробці фірмового стилю української галереї сучасного мистецтваШаура, Аліна; Ярошевець, Олена; Сидоренко, Юлія; Маслєннікова, Вікторія; Ніколайчук, Поліна
2018Дослідження методів роботи байєра при формуванні конкурентоспроможних колекцій брендового взуттяІвасенко, М. В.; Гаркавенко, С. С.; Башинська, О. А.
2021Peculiarities of consumer perception of Ukrainian and foreign brandsVartanova, Olena; Korol, Inna
жов-2016Психологічні аспекти вивчення поведінки споживачаЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2021Інфлюенсери як важливий складник цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2022Artistic and compositional features of children's costume in Ukraine of the 20th – early 21st centuriesGerasymenko, O. D.; Remenieva, T. V.; Frolov, I. V.; Trushyna, T. K.
2021Дизайн упаковки лімітованої серіїГаноцька, Ольга