Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2091-2100 зі 27976.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
кві-2018Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
тра-2020Окремі аспекти Стамбульської конвенції щодо визначення тяжких тілесних ушкодженьКатеринчук, Катерина Володимирівна; Шкаберін, Анатолій Володимирович
2018Корпоративна культура як елемент системи стратегічного управління організацієюКасич, Алла Олександрівна; Чубун, А. Ю.
бер-2018Теоретико-методологічні основи дослідження цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2019Використання інтернет-інструментів у фармацевтичному маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Субіна, О. М.
2019Інформаційна система як фактор економічної безпеки закладів вищої освітиЧубукова, О. Ю.
тра-2019Проблемні питання законодавства щодо кримінальної відповідальності за домашнє насильствоКатеринчук, К. В.
лис-2020Чи повинні лікарі виконувати функцію судово-медичних експертів?Катеринчук, К. В.
2019Negative consequences of huge volume of excessive production of trendy clothes on environmentChernets, M.; Kolle, Sophie
жов-2018Інновації як чинник стратегічного розвитку підприємстваБреус, Світлана Василівна; Семененко, Анастасія Валеріївна