Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26241-26250 зі 29992.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Сутність крауд-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2014Технологія організації стокової торгівліЄвсейцева, О. С.; Півторайко, В. В.
2017Вибір медіаканалу як основна складова медіаполітики підприємстваПодольна, В. В.; Кокорева, А. В.
2024Інструментарій формування маркетингової стратегії розвитку компанії дистриб'юторів на ринку УкраїниЄвсейцева, Олена Сергіївна; Толчінін-Бурунський, Євгеній С.
2018Впровадження дуальної системи навчання у ЗВО при підготовці майбутніх фахівців туристичного бізнесуКостинець, В. В.; Костинець, Ю. В.
2015Підвищення якості рівня набутих знань при використанні інформаційних задач управління маркетингомЯренко, А. В.
2021Особливості використання Data Science у сфері бізнесуПономаренко, Ігор Віталійович; Михайлов, І. О.
2023Інтернет-маркетинг як складова маркетингової стратегії підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Марченко, П. О.
2019Методи дослідження споживачівХоменко, О. І.; Осадча, Л. Б.
гру-2018Вплив економічних факторів на рівень розвитку вищої освіти у регіонах УкраїниЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович