Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26291-26300 зі 29992.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Емоційна складова брендуКостинець, Ю. В.; Монька, І. С.
2019Методологія проведення маркетингових досліджень у сфері електромонтажних послуг на базі ТОВ "Спецмотнажсервіс К"Хоменко, О. І.; Сапян, А. С.
2019Сутність семантичного ядра сайтуЧубукова, О. Ю.; Данченко, Я. О.
2017Конкурентоспроможність страхового ринку УкраїниЖарінова, А. Г.; Лімаренко, Ю. В.
2014Особливості просування товарів у сфері "Luxury"Яренко, А. В.; Глоба, Т. Л.
2017Маркетинг у соціальних мережахСиненко, О. І.; Служалий, В. Р.
2024Інвестиційне забезпечення та організаційно-економічне управління ресурсами підприємств оборонної промисловості України в умовах воєнного стануОрел, Анна Миколаївна; Майстат, Юрій Валерійович; Якубаш, Олександр Васильович
кві-2018Marketing Internet communication peculiarities in educational services promotionPodolna, Valentina; Ievseitseva, Olena
бер-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2012Диверсифікація економіки країни як спосіб підвищення інвестиційної активностіГеселева, Н. В.; Редько, М. В.