Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26381-26390 зі 29991.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2025Екологічна конкурентоспроможність як основа планування маркетингу відносин у сучасному бізнесіОрел, Анна Миколаївна; Котвицький, Антон Юрійович; Нужний, Андрій Васильович
2023Інтернет-маркетолог: обов'язки, вимогиЄвсейцева, О. С.; Заркуа, К. О.
2017Використання Big Data компаніямиПономаренко, Ігор Віталійович; Виноградова, О. В.
січ-2007Прогнозування та профілактика правопорушень на фондовому ринку України як умова його стабільностіАндрущенко, Ігор Григорович; Яренко, А. В.
лис-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
чер-2020Методологія оцінки ефективності брендінгуЛуців, Т.; Євсейцева, О. С.
2015Інститут інтелектуальної власності в глобальному виміріЖарінова, А. Г.; Чубукова, О. Ю.
2019Вдосконалення маркетингових комунікацій підприємстваЄвсейцева, О. С.; Кокорева, А. В.
2016Маркетинг впливу. Як знайти найкращих агентів впливу?Матвеєва, А. Д.; Євсейцева, О. С.
2019Управління процесом "Mystery Shopping" в мережі супермаркетівХоменко, О. І.; Киричок, В. В.