Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26591-26600 зі 29959.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Особливості застосування технологій машиного навчання у фінансовій сферіПономаренко, Ігор Віталійович; Сиволап, Ю. В.
2015Спорт і маркетинг: що є спільного?Хоменко, О. І.; Верхушина, О. С.
2015Успішна антикризова PR-кампанія: шприцева паніка навколо PepsiЯренко, А. В.; Плахотнюк, М. С.
бер-2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. Д.
2023Застосування системи digital-маркетингу на підприємствіСаюн, А. О.; Купчик, О. В.
2017Стартап як новий напрямок у бізнесіПодольна, В. В.; Меркулова, Д. Д.
2024Виклики та перспективи цифрової трансформації в маркетингуКвіта, Г. М.; Щербань, А. М.
2017Бренд-стратегія для малого підприємстваЗимбалевська, Ю. В.; Карабут, А. А.
2017Web scraping як інструмент отримання даних в мережі інтернетПономаренко, Ігор Віталійович; Яковець, Р. І.
2015Вплив елементів маркетингових комунікацій на поведінку споживачаПодольна, В. В.; Бураковець, Е. А.