Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26741-26750 зі 29935.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010Методичні засади та досвід трансферу технологійЧубукова, О. Ю.; Рубан, В. Я.
2013Моделювання впливу змінних ринку на структуру каналів розподілу виробничого підриємстваЯренко, А. В.
січ-2003Реструктуризація підприємства як засіб адаптації до ринкових вимогЄвсейцева, О. С.
2015Посередницька діяльність в Україні та світіЗимбалевська, Ю. В.; Яременко, О. І.
2014Особливості маркетингу у сфері послугХоменко, О. І.; Корнієнко, Ю. О.
2015Статистичні показники у маркетингуГеселева, Н. В.; Чегренець, Д. В.
2021Organization of internal audit of funds at the enterpriseSilivonchyk, O. B.; Sayun, A. O.
2020План-фактний бізнес-аналіз у середовищі Microsoft Power BIШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Безсмертна, Ю. С.
2020Особливості використання Data Science в інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
гру-2018Вдосконалення маркетингової стратегії ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар"Пономаренко, Ігор Віталійович; Раллє, Н. В.