Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 26811-26820 зі 29948.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
кві-2017Організація маркетингових досліджень в банках УкраїниЄвсейцева, О. С.; Мороз, І. О.
2019Формування інфраструктури комерціалізації результатів наукових досліджень університетівСиненко, О. І.
2020Системи управління проектамиКостинець, Ю. В.; Мамедов, Е.; Мамедов, В.; Пховелішвілі, І.
гру-2019Логістичний потенціал регіональних ринків збуту як фактор впливу на комерціалізацію інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
2020Аналіз програмно-технічних аспектів створення систем обліку та технологій управління підприємствамиЄвсейцева, О. С.; Синенко, О. І.; Ярема, К. О.
2017Маркетинг вражень як технологія управління споживачамиАфтанділянц, М. В.; Наумкіна, І. О.; Ключко, А. С.
гру-2021Методи підвищення ефективності ігрової економікиПономаренко, Ігор Віталійович; Цимбал, О. Г.
2019Інтернет-маркетинг: особливості використання та перспективи розвиткуПономаренко, Ігор Віталійович
2013Использование концепции брендинга украинскими предприятиями легкой промышленностиЗимбалевская, Ю. В.
2015Огляд ринку юридичних послуг в УкраїніГеселева, Н. В.; Подольна, В. В.; Слободяник, В. О.