Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27171-27180 зі 29935.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Маркетингова стратегія ТОВ "Нова пошта"Бебко, С. В.; Сіренко, В. Ю.
2017Директ-маркетинг як засіб максимально ефективної рекламиЄвсейцева, О. С.; Середня, А. Г.
2015Товар та майбутнє: філософський поглядЯренко, А. В.; Коров'яковська, Л. М.
2015Обгрунтування методів оцінки привабливості зовнішніх ринків у міжнародному маркетингуЯренко, А. В.
2013Обгрунтування та розробка системи показників маркетингового аудиту дистрибуціїЯренко, А. В.
2024Market research of the diesel fuel market of UkraineБебко, Світлана Вікторівна; Євсейцева, Олена Сергіївна; Матренок, Нікіта Романович
2015Формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствахГеселева, Н. В.; Євсейцева, О. С.; Ларькіна, M. І.
2015Перспективи розвитку ринку книговидавничої справи в УкраїніГлоба, Т. Л.; Яренко, А. В.; Геселева, Н. В.
2024Особливості маркетингової стратегії державних органів управлінняКвіта, Г. М.; Ярош, А. О.
2023Маркетинг сучасності: реалії та перспективи діджиталізаціїБабак, О. Р.