Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27201-27210 зі 29935.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Інноваційні технології Інтернет-маркетингуХоменко, О. І.; Духніч, С. Є.
2014Принципи управління підприємством в сучасних умовахГеселева, Н. В.; Заріцька, Н. М.
лип-2018Адаптація методології Heptalysis для вибору постачальника клієнтської базиПономаренко, Ігор Віталійович; Яковець, Р. І.
2013Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн «четвертого» світу в умовах сучасної світової економікиЯренко, А. В.
2020Дизайн та редизайн як елементи споживчої інноваційної упаковки товаруБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
2023Маркетингові вектори управління державним та комунальним майномХарлім, В. М.
гру-2019Логістичне забезпечення регіонів України у системі комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
тра-2016Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових дослідженьЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
2017Контент-аналіз веб-сайтів як інструмент фахівця з економічної кібернетикиКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2020Економіко-математичне моделювання інвестиційної привабливості підприємстваКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Дикий, В. С.