Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27331-27340 зі 29989.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Використання інноваційних технологій в цифровому маркетингуШіковець, К. О.; Мельник, М. О.
2014Типологія споживачів імпортного пиваХоменко, О. І.; Денисюк, В. І.
2015Оптимізаційні методи у маркетингуГеселева, Н. В.; Кретова, Д. В.
2022The specifics of organizing an end-to-end marketing internet analytics systemGryshchenko, Ivan; Shkoda, D.
2015Маркетингове дослідження системи котирування та визначення інфляційних ризиків валют світуЯренко, А. В.
2016Маркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствахЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2023Dual education: an equal partnership institution of higher education - employers - education acquisitionsIevseitseva, Olena
2018Використання нових методів просування в мережі інтернетХоменко, О. І.; Сичов, Д. О.
2024Просування та розвиток брендів у соціальних мережахГородецький, Ю. Д.
тра-2020Чат-бот як інструмент маркетингових комунікаційБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.