Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27371-27380 зі 29991.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Порівняння засобів збільшення власної аудиторії бренду у соціальних мережахКостинець, Ю. В.; Колесник, Б. О.
2012Інформаційні технології у національній антидемпінговій політиціЧубукова, О. Ю.; Бондаренко, О. О.
2023Fundamental principles of predictive analytics in marketingGorodetsky, Yu.
2020Інформаційні технології як інфраструктура цифрової економікиКостинець, Ю. В.
2019Уловки бренда в мережі або головний секрет успіху інтернет-просуванняЄвсейцева, О. С.; Качур, С. В.
2019Характеристика маркетингових комунікацій на ринку соків УкраїниПодольна, В. В.; Клітка, О. В.
2016Basic aspects of cognitive analysis of socioeconomic systemsRallie, Nataliia
2016Управління матеріальними потоками в логістичних системахЧерченко, Б. К.; Євсейцева, О. С.
2015Оптимізація управлінського рішення щодо асортиментної політики підприємства на основі математичного моделюванняЯренко, А. В.; Величко, М. С.
2021Моделювання стратегії підприємства та розробка заходів щодо її реалізаціїШіковець, К. О.; Овезова, Нургозель