Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27431-27440 зі 29975.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Особливості формування семантичного ядра сайтуПономаренко, Ігор Віталійович; Слишинська, В. О.
2014Кластеризація як спосіб диверсифікації інвестиційРедько, М. В.; Ольшанський, Г. В.
2017Канали розподілу у маркетинговому середовищі підприємстваРаллє, Н. В.; Чередниченко, О. В.
2018Підвищення ефективності державних підприємств шляхом застосування стратегії "блакитного океану"Шіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Сиволап, Ю. В.
2012Ретроспективний аналіз світового досвіду макроекономічного моделюванняКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Іваненко, О. І.
2016Теоретико-методичні основи підготовки бізнес-аналітиків у ВНЗ УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
жов-2020Практичні засади маркетингового аналізу мікросередовища при комерціалізації інноваційної продукції підприємстваБіловодська, О. А.; Мельник, Ю. М.
2010Актуальні проблеми трансферу когнітивних технологійЧубукова, О. Ю.; Рубан, В. Я.
2018Історія брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Лагута, К. О.
2014Соціальна реклама в Україні: проблеми та перспективи розвиткуМурована, Л. В.; Богуславська, М. В.