Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27461-27470 зі 29966.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Сучасні аспекти реклами в комплексі маркетингових комунікаційГеселева, Н. В.; Дмітрова, М. В.
2022Формування маркетингової стратегії некомерційних організацій (на прикладі Благодійного фонду "Пацієнти України")Шіковець, К. О.; Кондратюк, Ольга Олександрівна
2009Обгрунтування інфраструктури логістичного об'єкту в умовах глобалізації економікиЄвсейцева, О. С.
2013Особливості використання "правила 4р" при вирішенні проблемних ринкових ситуацій на посередницьких підприємствахЄвсейцева, О. С.; Пустотіна, К. В.
2013Інституціоналізація рекреаційної діяльності в УкраїніСиненко, О. І.
2024Цифровізація та штучний інтелект в сучасному маркетингуЄвсейцева, О. С.; Смольський, М. Р.
2017Роль маркетингових комунікацій в системі управління підприємствомПодольна, В. В.; Мельник, Д. М.
2019Реклама блогерів – добро чи зло?Євсейцева, О. С.; Паливода, В. В.
2014Ефективне використання влади у каналах розподілуЯренко, А. В.; Колодяжний, Є. О.
2010Кібернетика економіки та бізнесуЧубукова, О. Ю.; Рубан, В. Я.; Антошкіна, Л. І.; Геселева, Н. В.; Іванченко, Н. О.; Шіковець, К. О.; Синенко, О. І.; Шацька, Зорина Ярославівна; Квіта, Г. М.; Ямненко, Г. Є.