Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27481-27490 зі 29959.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Особливості Data Science у сучасних умовахПономаренко, Ігор Віталійович
2017Стратегічні модулі в емпіричному маркетингуСиненко, О. І.; Сичов, Д. О.
2020Створення рекламної кампанії на основі тригерівГончаренко, А. Р.; Зимбалевська, Ю. В.
2015Маркетингове дослідження ринку комп'ютерної техніки та вподобань споживачівЯренко, А. В.; Гриппа, І. К.
2017Організація збуту на промисловому підприємствіЧубукова, О. Ю.; Шнітко, Є. С.
2014Особливості рекламування на ринку транспортуванняЗимбалевська, Ю. В.; Ящук, А. С.
2016Проблеми та перспективи розвитку ресторанного господарстваЖарінова, А. Г.; Кравченко, О. М.
2019Оцінювання діяльності суб’єктів малого підприємництва в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Воловненко, Катерина Володимирівна
2020Financial monitoring in the bank as a market instrument in the conditions of innovative development and digitalization of economy: management and legal aspects of the risk-based approachVovk, Viktoria; Zhezherun, Yuliia; Bilovodska, Olena; Babenko, Vitalina; Biriukova, Alevtyna
2013Статистичний аналіз структури прямих іноземних інвестиційПономаренко, Ігор Віталійович