Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 28951-28960 зі 29992.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Бренд: сутність та значення у підвищенні вартості підприємстваПруднікова, Н. В.; Янковець, Т. М.
2012Механізм управління стратегічними змінами як інструмент капіталізації підприємницької діяльності (світова практика)Гайдей, О. О.; Лісун, Я. В.
2019Франчайзинг як ефективна форма розвитку малих підприємств в сфері послугНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2015Управління інтересами контрагентів на основі мережевої моделі розвитку економічної системиЛісун, Я. В.
2020Розвиток інвестиційної діяльності підприємств УкраїниБабій, К. О.; Мягких, І. М.
2017Управління інвестиційною діяльністю кредитних організацій в умовах їх орієнтації на розвиток реального сектора економікиГончаренко, І. М.; Шевченко, І.
2017Розробка програми матеріального стимулювання діяльності фахівців з продажу послуг стільникового зв'язкуГончаренко, І. М.; Дмитрієва, М. В.
2018Удосконалення системи матеріального стимулювання працівників-підприємцівГончаренко, І. М.; Шульга, Я. В.
2012Стратегічне управління витратами як складова економічного зростання промислового підприємстваБєляєва, Н. С.
чер-2018MBTI model application for the acmeological-invariant organization management as an instrument for "break-through" innovations implementationShcherbak, Olena; Ganushchak-Efimenko, Liudmyla; Kulak, Nataliia