Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 110.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Історія брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Лагута, К. О.
2020Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюВіннікова, І. І.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2018Франчайзингова форма використання бренда туристичних підприємствНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2016Особливості рекламних кампаній на ринку безалкогольних напоїв УкраїниПопков, К. О.; Подольна, В. В.; Писанець, К. К.
2011Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклуГанущак-Єфіменко, Л. М.
2015Значення цінності брендуЗимбалевська, Ю. В.; Геселева, Н. В.; Ормонов, М. О.
2019Франчайзинг як ефективна форма розвитку малих підприємств в сфері послугНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2016Formation and development of brand equity of higher education institutionShcherbak, V. G.; Marchenko, S. M.
2017Графические особенности коммерческих наименованийСинявская, О. Е.
2019Особливості вибору кольорів при створенні дизайну бізнес-сайтуСлітюк, О. О.; Дєнчік, В. В.