Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 120.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Marketing-oriented approach to evaluating the strategy of distribution management for innovative products in logisticsGryshchenko, Ivan; Chubukova, Olga; Bilovodska, Olena; Gryshchenko, Olena; Melnyk, Yuliia
2019Стратегічні орієнтири державної політики щодо розвитку сектора неринкових послуг: якість, продуктивність, інвестиційна привабливістьКасич, Алла Олександрівна
дек-2020Digital marketing tools in the communication policyLaguta, K. O.; Bilovodska, O. A.
2021Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиціБіловодська, О. А.
2020Development of business corporate strategiesGrytsun, V.; Shcherbak, V.
2019Управління процесом підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовищаСірченко, К. О.
2013Передумови формування стратегії розвитку іт-підприємстваЗалізко, Ю. І.; Кудлай, В. С.
2017Маркетингові інновації навчальних закладів у зацікавленні абітурієнтаГузенко, І. І.
2015Стратегічні напрями і методи по удосконаленню організаційної культури підприємстваХмурова, В. В.; Семененко, О. В.
2019Диверсифікація діяльності для розвитку кластерного підприємстваКрахмальова, Н. А.; Ревенко, А. С.; Крахмальова, Т. А.