Перегляд зібрання за групою - Автори Лабурцева, О. І.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 21  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010Активізація інноваційного розвитку легкої промисловості на засадах маркетингуЛабурцева, О. І.; Яцишина, Л. К.
2014Аналіз можливостей і загроз на ринку спортивних товарів в УкраїніКурдюкова, О. С.; Лабурцева, О. І.
2014Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку кетчупу в УкраїніБроварська, Н. О.; Лабурцева, О. І.
2014Концепція життєвого циклу товару в управлінні ТМ «Valenta»Огнєва, А. Ю.; Лабурцева, О. І.
2014Корпоративна культура вищого навчального закладу: контент-аналіз категоріїЛабурцева, О. І.; Майдебура, О. В.
4-лис-2009Легка промисловість України: стан, проблеми, перспективи економічного розвиткуВолков, Олег Ігорович; Гончаров, Ю. В.; Бокій, В. І.; Бондаренко, О. В.; Вовчок, С. В.; Глинська, А. Є.; Гращенко, І. С.; Дворецький, А. О.; Євсєєва, Г. В.; Зубко, Т. Л.; Ковальчук, С. О.; Лабурцева, О. І.; Махнарилов, Ю. В.; Паливода, О. М.; Тарасенко, І. О.; Ткаченко, М. А.; Федоряк, Р. М.; Яцишина, Л. К.
2014Маркетингова діяльність туристичної компанії "Аккорд-тур"Лабурцева, О. І.; Туник, О. М.
2016Маркетингові інструменти забезпечення стабільності бізнесу в умовах невизначеностіЛабурцева, О. І.
2009Обгрунтування оптимальних цінових рішень в умовах ризику та невизначеностіЛабурцева, О. І.
2009Обгрунтування оптимальних цінових рішень в умовах ризику та невизначеностіЛабурцева, О. І.
2015Ризики в маркетингуЛабурцева, О. І.
2018Розвиток інтегрованих структур бізнесу на засадах брендингуЛабурцева, О. І.
2010Самостійна робота студентів за напрямом підготовки "Маркетинг" як засіб формування професійних компетенційЯцишина, Л. К.; Лабурцева, О. І.
2019Споживчі вподобання на ринку побутової техніки та електронікиЛабурцева, О. І.; Ло, М. В.
2014Студія танцю "I love dance studio" як суб’єкт маркетингу послугЛабурцева, О. І.; Семенко, Г. В.
2019Сучасні тенденції маркетингової діяльності в роздрібній торгівліЛабурцева, О. І.
2014Сучасні тенденції розвитку рекламної діяльності в УкраїніУсик, С. П.; Лабурцева, О. І.
2014Сучасні технології маркетингуЛабурцева, О. І.; Затуливітер, Т. О.
2014Теоретичні основи використання матричних методів в процесі формування асортиментного портфеля підприємстваЛабурцева, О. І.; Мурована, Л. В.
2020Технології маркетингових бренд-комунікацій у торгівліЛабурцева, О. І.