Просмотр собрания по группе - Авторы Птащенко, О. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 21 по 35 из 35 < назад 
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Рейтингування трудового потенціалу в умовах глобалізаціїПтащенко, О. В.
2019Розвиток маркетингу банківської сфери на засадах клієнтоорієнтованого підходуПтащенко, О. В.
2023Розвиток фінансового інструментарію бізнесу в умовах цифрової інклюзіїДесятнюк, О. М.; Крисоватий, А. І.; Птащенко, О. В.
2019Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингуАфанасьєва, О. М.; Птащенко, О. В.
2016Сучасні тренди інформаційного просування стартап-проектів в мережі інтернетМірошникова, Є. Д.; Птащенко, О. В.
2020Тенденції розвитку електронного бізнесу на світовому ринкуОтенко, І. П.; Птащенко, О. В.; Кущ, Я. М.
2017Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції на міжнародних ринкахПтащенко, О. В.
2018Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу на міжнародних ринкахПтащенко, О. В.; Небилиця, О. А.; Брусніцина, Д. Е.
2018Теоретичні основи формування міжкультурної комунікації в сучасному суспільствіМорозова, Є. С.; Птащенко, О. В.
2020Торговельне співробітництво України у сфері високих технологій: маркетинговий аспектПтащенко, О. В.; Ватолінська, К. В.; Бєкетов, О. В.
2013Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємстваЩербак, В. Г.; Холодний, Г. О.; Птащенко, О. В.; Бихова, О. М.
2023Управління інвестиційною діяльністю: регіональний та міжнародний аспектПанасюк, В. М.; Птащенко, О. В.
2017Формування соціально-економічного механізму ефективності менеджменту персоналуПтащенко, О. В.; Вишневецька, Ю.
2016Імідж підприємства та основні його складовіЕсауленко, Р. О.; Птащенко, О. В.
2016Інструменти маркетингу інновацій у системі вищої освітиКамінський, Б. Ю.; Птащенко, О. В.