Просмотр собрания по группе - Авторы Хоменко, О. І.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 35 по 54 из 72 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Обгрунтування взаємовідносин учасників каналів розподілуХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.
2019Організація маркетингових досліджень підприємствХоменко, О. І.; Бобрик, Д. В.
2016Організація маркетингових досліджень у мережі інтернетГоловань, Х.; Хоменко, О. І.
2014Особливості маркетингу на ринку алкогольних напоїв УкраїниХоменко, О. І.; Кузьмовська, А. М.
2014Особливості маркетингу у сфері послугХоменко, О. І.; Корнієнко, Ю. О.
2016Особливості просування споживчих товарів в інтернетіДемиденко, Д.; Хоменко, О. І.
2014Особливості сучасного ринку кондитерських виробів в УкраїніХоменко, О. І.; Кошель, І. І.
2017Особливості Інтернет-маркетингу як інноваційної технологіїХоменко, О. І.; Духніч, С. Є.
2019Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємстваХоменко, О. І.; Збарживецька, В. Б.
2018Переваги інтерактивних технологій в маркетингуХоменко, О. І.; Михалик, В. Ю.
2017Персоналізація в маркетингуХоменко, О. І.; Бондар, С. В.
2017Перспективи розвитку ринку напоїв в УкраїніХоменко, О. І.; Колтко, Ю. Ю.
2017Природня (нативна) реклама як найближча перспектива інтернет-маркетингуХоменко, О. І.; Колесник, Б. О.
2015Проблеми та перспективи розвитку ринку HOD (Home & Office Delivery) в УкраїніКорнієнко, Ю. О.; Геселева, Н. В.; Хоменко, О. І.
2014Проблеми та перспективи розвитку ринку дитячого харчуванняХоменко, О. І.; Дутка, І. І.
2015Підсистеми маркетингової інформаційної системи: розвиток та перспективи використанняХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.
2017Рекламна діяльність: організація і практикаХоменко, О. І.; Юркевич, Т. В.
2019Ринок легкої промисловості як ринок самовираженняХоменко, О. І.; Великанова, Л. Г.
2015Ринок роздрібної торгівлі в УкраїніХоменко, О. І.; Геселева, Н. В.; Сокуренко, Н. В.
2017Розробка програм інтегрованого маркетингового впливу на споживачів цільових сегментівХоменко, О. І.; Д’яченко, Д. О.