Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8117
Название: Особливості Інтернет-маркетингу як інноваційної технології
Авторы: Хоменко, О. І.
Духніч, С. Є.
Ключевые слова: маркетинг
інтернет
інновації
електронна комерція
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Духніч С. Є. Особливості Інтернет-маркетингу як інноваційної технології / С. Є. Духніч ; наук. кер. О. І. Хоменко // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 335-336.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8117
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2017_V3_P335-336.pdf355,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.