Просмотр собрания по группе - Авторы Яренко, А. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 63 по 82 из 98 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Оптимізація та моделювання асортиментної політики підприємстваЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2015Оптимізація управлінського рішення щодо асортиментної політики підприємства на основі математичного моделюванняЯренко, А. В.; Величко, М. С.
2015Особливості маркетингу в сільськогосподарському секторі економіки УкраїниЯренко, А. В.; Новіков, Д. В.
2014Особливості просування товарів у сфері "Luxury"Яренко, А. В.; Глоба, Т. Л.
2015Оцінка якості та конкурентоспроможності продукції підприємстваЯренко, А. В.; Юрченко, О. С.
2016Партизанський маркетинг як інноваційна форма просування товаруСінілкіна, А. В.; Губенко, Л. Д.; Яренко, А. В.
2015Перспективи міжнародного маркетингу: особливості його прогнозуванняЯренко, А. В.; Вартова, М. В.
2015Перспективи розвитку ринку книговидавничої справи в УкраїніГлоба, Т. Л.; Яренко, А. В.; Геселева, Н. В.
2015Перспективи розвитку ринку книговидавничої справи в УкраїніЯренко, А. В.; Глоба, Т. Л.
2015Планування рекламної діяльності на підприємствіЯренко, А. В.; Марченко, О. А.
2011Практичні аспекти використання інтернет-маркетингу в збутовій діяльності підприємствЯренко, А. В.
2014Прийоми McDonald's із використанням "злого" маркетингуЯренко, А. В.; Чех-Чеховська, Я. І.
2015Проблеми ефективності мережевого маркетингуЯренко, А. В.; Рамола, М.-К. П.
2016Проблеми креативної реклами у сприйнятті суспільствомРамола, М.-К. П.; Яренко, А. В.
2016Проблеми оптимізації ассортименту продукції підприємстваЯренко, Г. О.; Яренко, А. В.
янв-2007Прогнозування та профілактика правопорушень на фондовому ринку України як умова його стабільностіАндрущенко, Ігор Григорович; Яренко, А. В.
2015Підвищення якості рівня набутих знань при використанні інформаційних задач управління маркетингомЯренко, А. В.
2015Розвиток глобальної мережі із використанням Інтернет-рекламиЯренко, А. В.; Самойлова, А. Ю.
2014Рівень конкурентоспроможності вітчизняної продукції галузі легкої промисловості УкраїниЯренко, А. В.; Кондратьєва, Н. К.
2015Сегментування ринку: стратегічний підхід до визначення привабливості ринкуЯренко, А. В.; Таран, Е. В.