Browsing by Author Кирилко, Н. М.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 69  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019SWOT-аналіз як метод дослідження конкурентоспроможності торговельних підприємствКирилко, Н. М.; Бабич, Ю. А.
2007Аналіз проблем щодо удосконалення нормативно-правових актівКирилко, Н. М.
Apr-2020Антикризовий менеджмент торговельних підприємствКирилко, Н. М.; Момот, І. С.
2014Вибір стратегії участі підприємства у виставкових заходахГуріна, Н. Д.; Кирилко, Н. М.
2016Вимоги до сучасного керівникаПоліщук, А. В.; Кирилко, Н. М.
2015Виставкова діяльність – джерело генерування нової продукції та технологій промислових підприємствКирилко, Н. М.
2010Вплив виставкових заходів на розвиток легкої промисловості УкраїниГончаров, Ю. В.; Кирилко, Н. М.
2008Вплив виставкових заходів на розвиток підприємств легкої промисловості УкраїниКирилко, Н. М.
May-2020Зарубіжний досвід становлення і функціонування публічного адмініструванняКирилко, Н. М.; Симоненко, В.
2019Застосування інтерактивних технологій навчання у закладах вищої освітиКирилко, Н. М.
Mar-2019Конкурентоспроможність торговельних підприємствКирилко, Н. М.; Бабич, Ю. А.
2019Методичні підходи до аналізу результативності виставкової діяльності підприємства-експонента крізь призму інноваційного розвиткуКасич, А. О.; Кирилко, Н. М.
2008Методичні підходи управління ризиками у виставковій діяльності підприємств легкої промисловостіКирилко, Н. М.
2021Механізм управління суб’єктами виставкової діяльності: сучасний стан та оцінка ефективностіЗатенко, А. В.; Кирилко, Н. М.
2017Новітні методи дослідження поведінки споживачівКирилко, Н. М.; Бабич, Ю. А.
2014Обгрунтування стратегії участі підприємства у виставціГуріна, Н. Д.; Кирилко, Н. М.; Гончаренко, Х. А.
2018Організація електронної торгівлі і перспективи її розвиткуКирилко, Н. М.; Васильченко, К. В.
2018Організація і сутність підприємництва в торгівліКирилко, Н. М.; Бабич, Ю. А.
2017Основні передумови успішного управління підприємствомКирилко, Н. М.; Бут, С. С.
2018Особливості організації просування нових продуктів промислових підприємствКирилко, Н. М.