Перегляд зібрання за групою - Автори Ковальчук, С. В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 16 із 16
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Eventmarketing, як сучасний і ефективний інструмент маркетингуСторчеусов, В. В.; Ковальчук, С. В.
2014Аналіз збутової діяльності підприємства та визначення напрямів її покращенняКовальчук, С. В.; Горчиця, О. М.
2016Клієнтоорієнтованість – сучасне спрямування маркетингової концепціїКовальчук, С. В.
2016Крауд-маркетинг та напрями його застосуванняСтахов, Ю. Ю.; Ковальчук, С. В.
2014Маркетинговий аспект стратегічного управління комерційним банком на основі CRM-системиКовальчук, С. В.; Кострубська, А. Ф.
2010Маркетингові дослідження використання штучних шкір на швейних підприємствах УкраїниБерезненко, М. П.; Ковальчук, С. В.; Петегерич, С. В.
2014Основні принципи та функції маркетингу персоналуКовальчук, С. В.; Лень, Т. В.
2016Особливості екологічного маркетингу в УкраїніЗабурмеха, Л. І.; Ковальчук, С. В.
2015Проблемні аспекти застосування маркетингу промисловими підприємствами УкраїниКовальчук, С. В.; Лень, Т. В.
2014Роль ціноутворення у формуванні маркетингової політики підприємстваКовальчук, С. В.; Тимофєєв, Д. Г.
2014Стратегічне управління конкурентоспроможністю банківської установиКовальчук, С. В.; Марценюк, М. М.
2016Сутність і значення крауд-маркетингу у просуванні товарів (послуг) та компанійОлійник, А. О.; Ковальчук, С. В.
2017Сучасні аспекти забезпечення соціальним маркетингом системи соціального менеджменту підприємстваКовальчук, С. В.; Семенов, К. Л.
2014Тенденції розвитку підприємств легкої промисловості України: маркетинговий підхідКовальчук, С. В.; Хмарська, І. А.
2014Удосконалення комплексу маркетингу на підприємствіКовальчук, С. В.; Пілявіз, М. М.
2015Удосконалення маркетингової діяльності торгово-посередницьких підприємств УкраїниКовальчук, С. В.; Забурмеха, Л. І.