Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4199
Название: Особливості екологічного маркетингу в Україні
Авторы: Забурмеха, Л. І.
Ковальчук, С. В.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Забурмеха Л. І. Особливості екологічного маркетингу в Україні / Л. І. Забурмеха, С. В. Ковальчук // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 63.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4199
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Konf20161104_IV_P063.pdf176 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.