Browsing by Author Лабурцева, О. І.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 13 of 13
Issue DateTitleAuthor(s)
2010Активізація інноваційного розвитку легкої промисловості на засадах маркетингуЛабурцева, О. І.; Яцишина, Л. К.
2014Аналіз можливостей і загроз на ринку спортивних товарів в УкраїніКурдюкова, О. С.; Лабурцева, О. І.
2014Аналіз стану та тенденцій розвитку ринку кетчупу в УкраїніБроварська, Н. О.; Лабурцева, О. І.
2014Концепція життєвого циклу товару в управлінні ТМ «Valenta»Огнєва, А. Ю.; Лабурцева, О. І.
4-Nov-2009Легка промисловість України: стан, проблеми, перспективи економічного розвиткуВолков, Олег Ігорович; Гончаров, Юрій Вікторович; Бокій, Володимир Іванович; Бондаренко, О. В.; Вовчок, С. В.; Глинська, А. Є.; Гращенко, І. С.; Дворецький, А. О.; Євсєєва, Г. В.; Зубко, Т. Л.; Ковальчук, С. О.; Лабурцева, О. І.; Махнарилов, Ю. В.; Паливода, О. М.; Тарасенко, І. О.; Ткаченко, М. А.; Федоряк, Р. М.; Яцишина, Л. К.
2016Маркетингові інструменти забезпечення стабільності бізнесу в умовах невизначеностіЛабурцева, О. І.
2009Обгрунтування оптимальних цінових рішень в умовах ризику та невизначеностіЛабурцева, О. І.
2009Обгрунтування оптимальних цінових рішень в умовах ризику та невизначеностіЛабурцева, О. І.
2018Розвиток інтегрованих структур бізнесу на засадах брендингуЛабурцева, О. І.
2010Самостійна робота студентів за напрямом підготовки "Маркетинг" як засіб формування професійних компетенційЯцишина, Л. К.; Лабурцева, О. І.
2019Споживчі вподобання на ринку побутової техніки та електронікиЛабурцева, О. І.; Ло, М. В.
2019Сучасні тенденції маркетингової діяльності в роздрібній торгівліЛабурцева, О. І.
2011Управління ризиком в контексті забезпечення економічної безпеки підприємстваЛабурцева, О. І.