Перегляд зібрання за групою - Автори Шарко, В. В.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 21  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Вплив мерчандайзингу на ефективність торговельної діяльностіШарко, В. В.; Пасічник, Т. Г.
2015Вплив системи мерчандайзингу на поведінку споживачаШарко, В. В.; Далевська, Л. А.; Цаплюк, Я. О.
2015Вплив Інтернет-технологій на розвиток маркетингуШарко, В. В.; Коренюк, Д. О.
2015Колір як інструмент мерчандайзингуШарко, В. В.; Бараник, Ю. В.
2015Маркетингове управління поведінкою споживачів ресторанних послугШарко, В. В.; Романовська, І. М.
2015Мерчандайзинг в контексті культури сучасного ринкуШарко, В. В.; Паламарчук, А. М.; Ільчук, І. В.
2015Мерчандайзинг як умова успіху комерційної діяльності підприємстваШарко, В. В.; Главацька, Н. С.
2015Мерчандайзинг як інструмент просування товару на ринокШарко, В. В.; Юркова, Н. О.; Павленко, М. П.
2015Напрями маркетингових стратегій підприємстваШарко, В. В.; Галузинська, В. Є.
2015Особливості впливу елементів системи мерчандайзингу на ефективність торговельної діяльностіШарко, В. В.; Штурба, О. А.
2015Особливості розвитку інноваційного маркетингуШарко, В. В.; Маніленко, І. О.
2015Особливості формування та сприйняття іміджу підприємства роздрібної торгівліШарко, В. В.; Назарук, Т. В.
2015Особливості інструментів мерчандайзингу підприємств торгівліШарко, В. В.; Маковей, О. І.
2015Соціальний медіа маркетинг (SMM) як сучасний метод просування товаруШарко, В. В.; Григор'єва, О. В.
2015Типи підходів до розвитку брендів компаніїШарко, В. В.; Корчева, О. О.
2015Товарна стратегія і політика міжнародних фірмШарко, В. В.; Михайловська, Я. С.
2015Цінова політика міжнародних перевезень вантажуШарко, В. В.; Демидюк, М. А.
2015Інноваційний маркетинг у діяльності підприємстваШарко, В. В.; Пляцок, А. Р.
2015Інноваційні технології в системі маркетингуШарко, В. В.; Білик, А. В.
2015Інтернет-маркетинг в Україні, проблеми та перспективи розвиткуШарко, В. В.; Зотько, Ю. Ю.