Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26415
Название: Соціальний медіа маркетинг (SMM) як сучасний метод просування товару
Авторы: Шарко, В. В.
Григор'єва, О. В.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Григор'єва О. В. Соціальний медіа маркетинг (SMM) як сучасний метод просування товару / О. В. Григор'єва ; наук. кер. В. В. Шарко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 102.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26415
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P102.pdf146,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.