Browsing by Author Яренко, А. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 61  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Project Expert – система підтримки процесу стратегічних рішеньЯренко, А. В.; Аніщенко, А. В.
2016Аналіз зміни вподобань споживачів комп’ютерної технікиГриппа, І. К.; Яренко, А. В.
2015Аналіз зміни вподобань споживачів комп’ютерної техніки на українському ринкуЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Гриппа, І. К.
2016Аудит маркетингу як одна із умов стабільності підприємстваПархоменко, О. О.; Яренко, А. В.
2009Використання прикладних комп'ютерних програм при вивченні професійних маркетингових дисциплінЯренко, А. В.
2016Досвід – майбутнє маркетингу (на прикладі Microsoft Corporation)Вартова, М. В.; Яренко, А. В.
2016Дослідження забезпечення якісної вищої освіти у контексті університету світового рівнюЯренко, А. В.; Хоменко, О. І.
2016Дослідження маркетингової стратегія диференціаціїКрутоус, О. О.; Яренко, А. В.
2010Дослідження попиту та пропозиції фахівців з маркетингу для підприємств легкої промисловості УкраїниЯренко, А. В.
2016Дослідження проблем товарного руху підприємстваЯренко, Г. О.; Яренко, А. В.
2016Дослідження специфіки розвитку бренду українських підприємствОркуша, Ю. В.; Яренко, А. В.
2016Дослідження сучасних трендів маркетингу в соціальних медіаЛузан, А. В.; Яренко, А. В.
2016Дослідження інформаційно-комунікаційних технологій при використанні інтернет-маркетингуКоров'яковська, Л. М.; Яренко, А. В.
2016Економіка вражень: передумови зародження, головні ідеї, економічна сутністьЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2016Ефективність функціонування роздрібних магазинів в умовах ринкової конкуренціїХоліна, Ю. Ю.; Яренко, А. В.
2016Застосування методів визначення ефективності рекламної діяльності на ринкуРамола, М. К.-П.; Яренко, А. В.
2016Застосування регіонально-функціональної організації форми збуту на промислових підприємствахОркуша, Ю. В.; Яренко, А. В.
2015Значення інформації в управлінні маркетинговою діяльністю на сучасному етапі розвитку УкраїниЯренко, А. В.; Рамола, М.-К. П.
2014Концептуальне дослідження парадигм каналів розподілу глобального маркетингуЯренко, А. В.
2016Майбутнє маркетингу: увага до дрібницьХоменко, О. І.; Яренко, А. В.