Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5910
Название: Економіка вражень: передумови зародження, головні ідеї, економічна сутність
Авторы: Чубукова, О. Ю.
Яренко, А. В.
Ключевые слова: experience economy
emotional marketing
show marketing
relationship marketing
atmospheric marketing
consumer expectations
emotional production
marketing model
marketing company
экономика впечатлений
эмоциональный маркетинг
шоу-маркетинг
маркетинг отношений
атмосферный маркетинг
ожидания потребителя
эмоциональное производство
модель маркетинга
маркетинговая компания
економіка вражень
емоційний маркетинг
шоу-маркетинг
маркетинг відносин
атмосферний маркетинг
очікування споживача
емоційне виробництво
модель маркетингу
маркетингова компанія
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Чубукова О. Ю. Економіка вражень: передумови зародження, головні ідеї, економічна сутність [Текст] / О. Ю. Чубукова, А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2016. - № 6 (105). - C. 92-98.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено дослідженню концептуальних засад економіки вражень. Розглянуто передумови її зародження в контексті зміни моделей сучасного бізнесу від "просто виробництва" до "емоційного виробництва". Розкрито головні ідеї та погляди на сутність понять "маркетинг вражень", "емоційний маркетинг", "шоу-маркетинг", "атмосферний маркетинг". Проаналізовано емоційну складову як базову у формуванні механізмів побудови бажаної поведінки споживача. Продемонстровано прикладні аспекти застосування економіки вражень на прикладі світових брендів. Визначено діалектичний взаємозв’язок між категоріями "емоції – потреби", "потреби – виробництво", "виробництво – прибуток", "емоції – прибуток".
Статья посвящена исследованию концептуальных основ экономики впечатлений. Рассмотрены предпосылки ее зарождения в контексте изменения моделей современного бизнеса от "просто производства" до "эмоционального производства". Раскрыты главные идеи и взгляды на сущность понятий "маркетинг впечатлений", "эмоциональный маркетинг", "шоу-маркетинг", "атмосферный маркетинг". Проанализирована эмоциональная составляющая как базовая в формировании механизмов построения желаемого поведения потребителя. Продемонстрированы прикладные аспекты применения экономики впечатлений на примере мировых брендов. Определена диалектическая взаимосвязь между категориями "эмоции – потребности", "потребности – производство", "производство – прибыль", "эмоции – прибыль".
The paper covers the conceptual foundations of the experience economy and explores the background for its emergence in the context of business models transformation from "commodity production" to "emotional production". The main ideas and views on the nature of concepts "experiential marketing", "emotional marketing", "show marketing" and "atmospheric marketing" are revealed. The emotional component as the cornerstone in the development of mechanisms to build the desired consumer’s behavior has analyzed. Applied aspects of the experience economy functioning based on the example of world brands are demonstrated. A dialectical relationship between the categories of "emotions –needs", "needs – production", "production – profit", "emotion – profit" is identified.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5910
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2413-0117
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V105_P092-098.pdf376,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.