Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 10972 по 10991 из 24340 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Лексические средства интенсификации оценочного значения в информационно-аналитических интернет-текстахИванова, К. А.
2020Лексичні трансформації при перекладі термінологічної лексики сфери дизайну та текстилюГудкова, Наталія Миколаївна
2019Лингвистический анализ значений символа "Огонь" в поэзии А. БлокаСыромля, Наталья Николаевна
апр-2018Лингводидактический потенциал разговорной речи при обучении русскому языку как иностранномуСинявская, О. Е.
2017Лингвоимагология и дискурсология как новые направления языкознанияСыромля, Наталья Николаевна
мар-2018Лингвоимагология как современное направление русистикиСыромля, Наталья Николаевна
фев-2017Лингвокультурологический анализ образных средств выражения славянской символики "Солнца" в поэзии детского журналаСыромля, Наталья Николаевна
2014Лингвориторические средства установления контакта между автором и читателем в информационно-аналитических интернет-текстахИванова, К. А.
2019Лингосульфанат та можливості його використання в електропровідних композиційних матеріалахБугайова, К. С.; Твердохліб, В. С.
12-июн-2017Лобовий фрикційний варіаторПіпа, Борис Федорович; Здоренко, Валерій Георгійович; Рубанка, Микола Миколайович
2020Логотип та емблема як складові фірмового стилю закладів освіти УкраїниВасильєва, О. С.; Пашкевич, К. Л.; Васильєва, І. В.; Гричанюк, О. В.; Калун, О. Ю.
2019Логотип у графічному дизайніКугай, Т. А.; Мазніченко, О. В.; Коваленко, М. О.
2017Логотип у рекламіБистрякова, В. Н.; Осипчук, М. В.; Осадча, А. М.
мая-2021Логотип як засіб формування образу косметичної компаніїДергунова, О. О.; Токар, Г. М.; Луцкер, Т. В.
2017Логотип як основна складова торгової маркиПодольна, В. В.; Кокорева, А. В.
2020Логотипи журналів "Аванґард" як приклади комунікаційних стратегій українських дизайнерівКосів, Василь
2010Логіка та необхідність визначення рейтингового індексу технологічного розриву (RTGI)Лубчук, І. В.
2020Логістична діяльність підприємства в умовах глобалізаціїСохацька, О. М.
2009Логістична стратегія в плануванні розвитку підприємництваБожкова, Т. В.
2012Логістичне забезпечення процесу реалізації проекту розвитку підприємстваШкода, М. С.