Перегляд зібрання за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 11498 до 11517 із 25201 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Маркетингова психологія як фактор визначення споживчої поведінкиСкрипник, М. І.; Циханівська, А. В.
2024Маркетингова рівновага: збалансований бюджет для успішної експансії на нові ринки збутуГрищенко, І. М.; Городецький, Ю. Д.
2016Маркетингова система управління бізнесомКердяк, Т. С.; Устенко, А. О.
2016Маркетингова складова в системі управління вищим навчальним закладомТарасенко, О. С.; Грищенко, І. М.
2015Маркетингова складова економічної безпеки підприємстваЛойко, В. В.; Молчанова, О. О.
2016Маркетингова стратегічна сегментаціяСобцева, Г. М.; Євсейцева, О. С.
2014Маркетингова стратегія виведення на ринок нової продукціїЛойко, В. В.; Кириченко, О. В.
2023Маркетингова стратегія промислового підприємстваСаюн, А. О.; Сіренко, В. Ю.
2019Маркетингова стратегія просування банківських послуг на ринокМалтиз, В. В.; Павлов, Є. Д.
2016Маркетингова стратегія просування продукціїПруднікова, Н. В.; Яренко, А. В.
2014Маркетингова стратегія підприємства в умовах кризиГамалій, В. Ф.; Гончаренко, Л.
2020Маркетингова стратегія стартапів для залучення венчурних інвестицій в епоху діджиталізаціЇКаніщенко, О. Л.; Кузнецова, Ю. В.
2024Маркетингова стратегія ТОВ "Нова пошта"Бебко, С. В.; Сіренко, В. Ю.
2015Маркетингова стратегія у сфері розвитку оборонно-промислового комплексуГригоревська, Олена Олександрівна; Пархоменко, Ю. С.
2017Маркетингова стратегія цінГеселева, Н. В.; Лагута, К. О.
2015Маркетингова стратегія як основа забезпечення економічної безпеки вітчизняних підприємствПавлов, О. І.; Берегова, Т. А.
2020Маркетингова стратегія інноваційного проєктуАлєєв, В. О.; Шацька, Зорина Ярославівна
2020Маркетингова стратегія інноваційного проєктуАлєєв, В. О.; Шацька, Зорина Ярославівна
2015Маркетингова товарна політика та інновації промислового підприємстваХоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2015Маркетингова інформаційна система та її роль на підприємствіЄвсейцева, О. С.; Дробна, О. П.