Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
DSpace
JSPUI
DSpace зберігає і дозволяє легкий і відкритий доступ до всіх видів цифрового контенту, включаючи текст, зображення, анімовані зображення, MPEG і набори даних
Дізнатися більше
Електронний архів КНУТД
Перегляд зібрання за групою - Заголовки
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 11498 до 11517 із 25175
< назад
далі >
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2015
Маркетингова стратегія у сфері розвитку оборонно-промислового комплексу
Григоревська, Олена Олександрівна
;
Пархоменко, Ю. С.
2017
Маркетингова стратегія цін
Геселева, Н. В.
;
Лагута, К. О.
2015
Маркетингова стратегія як основа забезпечення економічної безпеки вітчизняних підприємств
Павлов, О. І.
;
Берегова, Т. А.
2020
Маркетингова стратегія інноваційного проєкту
Алєєв, В. О.
;
Шацька, Зорина Ярославівна
2020
Маркетингова стратегія інноваційного проєкту
Алєєв, В. О.
;
Шацька, Зорина Ярославівна
2015
Маркетингова товарна політика та інновації промислового підприємства
Хоменко, О. І.
;
Мороз, І. О.
2015
Маркетингова інформаційна система та її роль на підприємстві
Євсейцева, О. С.
;
Дробна, О. П.
2012
Маркетингова інформаційна система як ефективний інструмент управління розвитком потенціалу суб’єктів господарювання в сучасних умовах
Єрмошенко, М. М.
;
Ганущак-Єфіменко, Л. М.
2019
Маркетингове дослідження асортименту комплексних вітамінних препаратів, представлених на ринку України
Вельгус, О. А.
;
Тарасенко, Г. В.
;
Куришко, Г. Г.
2015
Маркетингове дослідження вибору оптимальних каналів розподілу підприємств
Хоменко, О. І.
;
Яренко, Г. О.
2014
Маркетингове дослідження збутової діяльності підприємства на ринку ювелірних виробів України
Володько, І. Ю.
2017
Маркетингове дослідження зовнішнього середовища підприємства
Ткачук, О. М.
;
Музика, Ю. О.
2016
Маркетингове дослідження моделі встановлення ціни
Гайдей, І. С.
;
Яренко, А. В.
2014
Маркетингове дослідження молочного ринку України
Яренко, А. В.
;
Мелещенко, Ю. С.
2016
Маркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствах
Чубукова, О. Ю.
;
Яренко, А. В.
2013
Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн «четвертого» світу в умовах сучасної світової економіки
Яренко, А. В.
2016
Маркетингове дослідження політики просування ПАТ «Ощадбанк»
Ребрина, М. В.
;
Бичікова, Л. А.
сер-2016
Маркетингове дослідження проблем оптимального стану складського господарства підприємства
Чубукова, О. Ю.
;
Яренко, А. В.
2015
Маркетингове дослідження проблем та перспектив розвитку ринку дитячого харчування в Україні
Подольна, В. В.
;
Дутка, І. В.
2012
Маркетингове дослідження процесів концентрації на банківському ринку України
Яренко, А. В.