Перегляд зібрання за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 11498 до 11517 із 25175 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Маркетингова стратегія у сфері розвитку оборонно-промислового комплексуГригоревська, Олена Олександрівна; Пархоменко, Ю. С.
2017Маркетингова стратегія цінГеселева, Н. В.; Лагута, К. О.
2015Маркетингова стратегія як основа забезпечення економічної безпеки вітчизняних підприємствПавлов, О. І.; Берегова, Т. А.
2020Маркетингова стратегія інноваційного проєктуАлєєв, В. О.; Шацька, Зорина Ярославівна
2020Маркетингова стратегія інноваційного проєктуАлєєв, В. О.; Шацька, Зорина Ярославівна
2015Маркетингова товарна політика та інновації промислового підприємстваХоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2015Маркетингова інформаційна система та її роль на підприємствіЄвсейцева, О. С.; Дробна, О. П.
2012Маркетингова інформаційна система як ефективний інструмент управління розвитком потенціалу суб’єктів господарювання в сучасних умовахЄрмошенко, М. М.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.
2019Маркетингове дослідження асортименту комплексних вітамінних препаратів, представлених на ринку УкраїниВельгус, О. А.; Тарасенко, Г. В.; Куришко, Г. Г.
2015Маркетингове дослідження вибору оптимальних каналів розподілу підприємствХоменко, О. І.; Яренко, Г. О.
2014Маркетингове дослідження збутової діяльності підприємства на ринку ювелірних виробів УкраїниВолодько, І. Ю.
2017Маркетингове дослідження зовнішнього середовища підприємстваТкачук, О. М.; Музика, Ю. О.
2016Маркетингове дослідження моделі встановлення ціниГайдей, І. С.; Яренко, А. В.
2014Маркетингове дослідження молочного ринку УкраїниЯренко, А. В.; Мелещенко, Ю. С.
2016Маркетингове дослідження організації служби збуту на вітчизняних промислових підприємствахЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2013Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн «четвертого» світу в умовах сучасної світової економікиЯренко, А. В.
2016Маркетингове дослідження політики просування ПАТ «Ощадбанк»Ребрина, М. В.; Бичікова, Л. А.
сер-2016Маркетингове дослідження проблем оптимального стану складського господарства підприємстваЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2015Маркетингове дослідження проблем та перспектив розвитку ринку дитячого харчування в УкраїніПодольна, В. В.; Дутка, І. В.
2012Маркетингове дослідження процесів концентрації на банківському ринку УкраїниЯренко, А. В.