Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15754
Название: Маркетингова стратегія стартапів для залучення венчурних інвестицій в епоху діджиталізаціЇ
Авторы: Каніщенко, О. Л.
Кузнецова, Ю. В.
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Каніщенко О. Л. Маркетингова стратегія стартапів для залучення венчурних інвестицій в епоху діджиталізаціЇ / О. Л. Каніщенко, Ю. В. Кузнецова // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 9 квітня 2020 року. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 185-187.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15754
Располагается в коллекциях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IMPER2020_P185-187.pdf492,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.