Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10053
Название: Аромамаркетинг як сучасний напрям маркетингу
Авторы: Мудрик, О. П.
Середа, В. П.
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Середа В. П. Аромамаркетинг як сучасний напрям маркетингу / В. П. Середа ; наук. кер. О. П. Мудрик // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 40.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10053
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2017_P040.pdf152,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.