Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10053
Title: Аромамаркетинг як сучасний напрям маркетингу
Authors: Мудрик, О. П.
Середа, В. П.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Середа В. П. Аромамаркетинг як сучасний напрям маркетингу / В. П. Середа ; наук. кер. О. П. Мудрик // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 40.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10053
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P040.pdf152,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.