Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10126
Title: Методичні аспекти оцінки ефективності маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Authors: Болдовська, К. П.
Андрєєва, Д. В.
Зам’ятіна, Є. Ж.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Болдовська К. П. Методичні аспекти оцінки ефективності маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства / К. П. Болдовська, Д. В. Андрєєва, Є. Ж. Зам’ятіна // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 58.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10126
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P058.pdf151,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.