Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10126
Назва: Методичні аспекти оцінки ефективності маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства
Автори: Болдовська, К. П.
Андрєєва, Д. В.
Зам’ятіна, Є. Ж.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Болдовська К. П. Методичні аспекти оцінки ефективності маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства / К. П. Болдовська, Д. В. Андрєєва, Є. Ж. Зам’ятіна // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10126
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU2017_P058.pdf151,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.