Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10152
Title: Роль маркетингового управління у забезпеченні ефективної діяльності підприємства
Authors: Борисюк, О. В.
Поляк, М. О.
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Поляк М. О. Роль маркетингового управління у забезпеченні ефективної діяльності підприємства / М. О. Поляк ; наук. кер. О. В. Борисюк // Тези доповідей V Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 76.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10152
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2017_P076.pdf152,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.