Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10243
Название: Поняття "образу" та "іміджу" товару у рекламній діяльності
Авторы: Подольна, В. В.
Лі, КА
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Лі КА. Поняття "образу" та "іміджу" товару у рекламній діяльності / Лі КА ; наук. кер. В. В. Подольна // Тези доповідей IV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 9 листопада 2017 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2017. – С. 120.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10243
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU2017_P120.pdf152,3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.